♥♥8♥♥1♥93♥♥
صبح زود
درباره وبلاگ


به وب سـایت مَن خوش آمَـدیـــد ... اُمیـــدوارم خوش تــون بیــــاد نَظَـر یـــادتــــون نـره ...
نويسندگان
یک شنبه 31 فروردين 1393برچسب:انسان,هابیل,فردوس,بی انتها, :: :: نويسنده : سینا

نام من انسان است
پيش از اينها گويند
)
من ملك بودم و فردوس برين جايم بود(
ليكن امروز در اين دير خراب آبادم...
نام من انسان است
قتل، غارت و تجاوز
سود خوبي دارد
ومن از حرفه ي پرسود خوشم مي آيد...
پدرم در دل شب
دانه اي كاشت كه خارستان شد
و به شاگردي بي مزد كلاغي تن داد
كه به او درس قساوت آموخت
پدرم كاشت ولي
حاصلش را همه من بردم و انسانهايي
كه همه مي كوشند
تا نماند دگر از نسل پدر هابيلي...



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

پيوندها


خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 45
بازدید دیروز : 6
بازدید هفته : 54
بازدید ماه : 841
بازدید کل : 36547
تعداد مطالب : 103
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1