♥♥ سخن ـ 2 ♥♥2♥93♥♥
صبح زود
درباره وبلاگ


به وب سـایت مَن خوش آمَـدیـــد ... اُمیـــدوارم خوش تــون بیــــاد نَظَـر یـــادتــــون نـره ...
نويسندگان
یک شنبه 21 ارديبهشت 1393برچسب:سخنان زیبا,سلامت,صبح زود, :: :: نويسنده : سینا

من براي متنفر بودن از كسانيكه از من متنفرند وقتي ندارم ، زيرا من گرفتار دوست داشتن كساني هستم كه مرا دوست دارند ...  !!!  کوروش کبیر

 

اگر میـدانستید که یـک محکوم به مرگ هنـگام مجازات تا چه حد آرزوی بازگشت به زندگی را دارد ، آنگاه قدر روزهایی را که با غم سپری میکنید ، میدانستید ...  ابوعلی سینا

 

گاه آدمی در بیست سالگی می میرد ، ولی در هفتاد سالگی به خاک سپرده می شود !!! ... صادق هدایت

 

شیـطان برای رسیدن به مقصودش به کتاب آسمانی هم استناد می کند ...  شکسپیر

 

من نمیـدانم انسان‌ها با چه اسلحه‌ای در جنگ جهانی سوم با یـک‌دیگر خواهند جنگید ، امـــا در جنگ جهانی چهارم ، ســـلاح آنها سنگ و چوب و چماق خواهد بود...!!!  ...   آلبرت انیشتن

 

خردمنـد آنچه را که میداند نمیگوید و آنچه را که بگوید میداند ..    .ارسطو

 

بيشترين تــاثير افراد  خوب زماني احســاس ميشـود  كه از ميان مـا  رفته باشند ...   ا رسطو


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

پيوندها


خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 110
بازدید دیروز : 6
بازدید هفته : 119
بازدید ماه : 906
بازدید کل : 36612
تعداد مطالب : 103
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1